Sunday 20 July 2014

cinta jarak jauh

Haii ~~


- dah lamaa sangat tak update blog .. but firstt !! hyee everyoneee*lambaii tangan
bertemu lagi pada hari ini..

Rindu ? kejauhan ? cintaa jarakk jauh : bila cakap jer pasal cinta jarak jauh nie, mulaa laa terpikir apa laa dia tengah buat : mesej perempuan lain ke ? date dengan perempuan lain ke? oncall dengan perempuan lain ke (especially perempuan suka sangat pikir camtu kan) termasukk laa aku sekali . Hmm, bila cakap jer pasal cinta jarak jauh mula lah terdetik kat perasaan tu nak jumpa laa , rindu laa sampai kadang-kadang kau boleh menangiss sebab dah terlalu rindu . Nikmat ke bercinta jarak jauh nie? bagi aku yang sedang hangat bercinta secara jarak jauh nie, in my opinion laaa :


*nikmat ? hmm, perasaan rindu tu always come.

* ajar erti rindu .. sebab ape? sebabnye bila aku dan dia dekat, perasaan rindu tu memang laa ada tapi tak nikmat u know? hahaha. kalau jauh pulakk, baru i akan rasa rindu yang sebenarnye . Yelah, bila memasing dah jauh, nak jumpe pun susah. almaklumlah , sorang kat selatan sorang kat utara. it's too hard and very far !! *lap air mata*
* cinta jarak jauh nie ajar aku erti setiaa ! yess setia ! setia laa kepada pasangan memasing !~~ jangan sampaii menimbulkan salah faham antara keduanyaa . hehe
* cinta jarak jauh nie jugak ajar aku erti sebuah kejujuran ! yess sila laa jujur dengan pasangan anda ye. jangan sampai dia dapat tau sendiri! haa nanti lagi susah kau nak explain . kahkah
* cinta jarak jauh nie ajar aku untuk lebih berdikari ? why ? macam pelik jer kan bunyinya. hahaha. Yelah kalau aku kat upsi nie, dia selalu tolong aku . Contohnye, bila aku sakit : dia tolong belikan ubat . bila aku nak makan sesuatu:dia akan dapatkan. Bila aku perlukan sesuatu: dia akan carikan . Bila aku perlukan sabun basuh baju:dia akan bagi sabun basuh baju dia. hahaha. memang senang laa kalau dia ada. emm rindunyee .

Rasanyaa, tu jer laa opinion aku. kehkeh . cinta jarakk jauh memang akan ajar kau macam-macam. kau boleh jadi curang jugak ! but tolongg jangann .please jangann! sila sayangkan relationship korangg k . hihii. thankks so much because u all spending time to read this boring blog.


*ada apa2 nak comment or share? just comment jer k. thankk u ! hee


No comments:

Post a Comment